Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2007 20:19 - За са ни лоши управляващите???
Автор: mr007 Категория: Бизнес   
Прочетен: 464 Коментари: 1 Гласове:
0



Добре, а ако приемем факта, че всички тези, които постоянно плюят и ругаят всичко което става в страната ни станат например министри???
Ако ТИ станеш министър изведнъж, няма ли да се държиш точно така както се държат в момента политиците ни, на принципа:
-Имам 4 години да оправя мене и родата и да се подсигуря до края на живота ми. Нека излезе един и каже, че той ще е честният и работлив управник, който няма да приеме нито една сделка от която той няма да има било то и косвена облага. Обзалагам се че такъв човек в България няма, няма и да има. Ние сме генетично предразположение към "далаверката", търсим от всякъде да има "кяр", "печалбичка да има". Били сме свидетели на много правителства и администрации, до сега не съм видял нито един такъв човек. Така че нека не руптаем и псуваме управляващите са като нас, ние сами си ги избираме, сами си ги търпим и сами си им сърбаме попарата.
Единственият вариант България да тръгне нагоре е всички да се променим и да започнем да мислим малко по-глобално и тогава "черните овце" в управляващите лесно се ловят.



Гласувай:
0



1. marystaneva - За съжаление си прав
11.10.2007 07:23
Повечето хора разсъждават по този начин. От скоро съм член на една партия - не заради далавери, а просто защото повярвах в идеите на лидера и. На 48 години съм, по-скоро съм индивидуалист и сега за първи път членувам в нещо по собствено желание. Странно, но първия въпрос, който ми задават познатите и приятелите ми е дали ми плащат нещо и каква ми е далаверата. На никого не му идва на ум, че мога да го направя просто заради идеята. Като им кажа, че го правя, защото вярвам, че нещата могат да се променят към по-добро, ако ги променят свестни хора, ме гледат, сякаш съм болна от нещо. Народопсихологията на Андрешко и Бай Ганьо, а не на Левски и Ботев работи с пълна сила.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mr007
Категория: Бизнес
Прочетен: 10288
Постинги: 3
Коментари: 2
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930